2012/05/20

TURN MY SWAG ON

Ja naprawde nie narzekam! Po prostu miałam parę dni kiedy nie mogłam zdecydować się na czym naprawde mi zależy. Niesty, nadal nie wiem.
I jestem nad morzem, odpoczywam, oglądam kabarety i spaceruje po molo. Niestety nie jest tak ciepło jakbym chciała, ale jak to mówią - "Zobaczyłaś morze,ciesz się"
10 godzin w pociągu aż tak bardzo mnie nie zmęczyło, raczej bardziej to, że nie mogłam położyć się spać, bo ciągle coś się działo. Poznałam niesamowicie uprzejmą rodzinę i prawdę mówiąc czuje się tutaj jak w domu. W piątek wieczorem przyjechałam, spałam do 12, koło 17 pojechaliśmy na plażę i molo. Dzisiaj na razie jestem sama w domu ponieważ wszyscy pojechali na komunię, a Piotrek robi tam zdjęcia. Ugotowałam sobie obiad, który prawdę mówiąc nie jest wcale taki sobry jak myślałam - nie mam śmietany, użyłam jogurtu naturalnego. Cztery sery nie wyszły takie dobre, a! właśnie dostałam w piątek wieczorem pyszne jedzenie makaron z papryką i marchewką zrobiony przez Asię, tak, wszyscy  niesamowicie przejmują się tym, że jestem wegetarianką. Dzisiaj wieczorem rowerki, a jutro jedziemy na Hełm. We wtorek rano powrót. Niesamowicie męczy mnie alergia. Choć mówili, że przejdze mi nad morzem gdzie jest inne powietrze pełne jodu. Hmm prawdę mówiąc czuje się tutaj jeszcze gorzej . Macie jakieś dobre sposoby na to by pozbyć się kataru?

I na koniec ja, wyglądająca jak szczurek - nie uczesana jedząca o 14.00 śniadanie które wcale nie wyszło takie dobre.

Trzymajcie się cieplutko!

1 komentarz:

  1. Pieknie wygladasz !!
    nawet mala zmiana otoczenia energetyzuje i poprawia samopoczucie ...zdjecia bardzo ladne,ciesze sie,ze milo spedzilas czas nad morzem.
    z alergia borykam sie od kilku lat i nie biore zadnych tabletek,bo po tych tabletkach chodze otumaniona albo spie jak zabita.Ale w moim przypadku swietnie sie sprawdza olej z czarnego kminku+pylak kwiatowy,robie sobie taka kuracje przez 2-3 miesiace i potem mam swiety spokoj.Na katar podobno dobrze dzialaja ziarenka czarnego kminnu,trzeba je zawinac w chusteczke i wachac tylko,ze w Twoim przypadku to nie jest zwykly katar infekcyjny ino alergiczny.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for every comments.