2012/05/16

"STAY WITH ME"

Oglądam Britain's Got Talent i jestem zachwycona pewnym męzczyzną. Ma tak niesamowity głos. Tutaj także jest tak wiele talentów, ale moim zdaniem nikt nie śpiewa z takim zaangażowaniem jak on. Nikt nie czuje tego tak jak on, nikt nie może przekazać tak wielu uczuć przez wydawanie tak cudownych dźwięków.
Możemy jednoznacznie stwierdzić, że głos jest najpiękniejszym instrumentem.

Co słychać u mnie? Mam jeszcze tylko jeden egzamin, jutro - ustny angielski, akurat tutaj już nie ma się czym stresować. Niestety, bardzo trudna była rozszerzona chemia.  Mogę już zapomnieć o wymarzonych studiach na Uniwersytecie Jagiellońskim. Tak, szanowna komisjo, po wyjściu z sali jednogłosnie stwierdzilśmy, że zrobiliście nam ogromną niespodziankę, tylko że Prima Aprilis był 1-wszego kwietnia. Większość, chemicznych maturzystów w tym roku niedostanie się na medycynę, albo choćby na politechnikę.

W moim życiu niesamowicie się teraz skomplikowało. Wszystko się pozmieniało. Potrzebuję teraz ogromnego wsparcia przyjaciół, ale prawde mówiąc nawet nie chce mi się wychodzić z domu.
Tak, wszystko się spieprzyło - nie jadę nad morze.
Wszystkim Wam, życzę jak najlepiej spędzonych chwil, chcę abyście wykorzystywali każdą minutę życia by być z ukochanymi ludźmi. Niestety często my ich odrzucamy, a później żałujemy tego.
Chcę żebyście docenili każdego, kto chce Wam pomóc.
Jest wielu ludzi którzy potrzebują wsparcia, bez względu na to jak wygląda, jak mówi i jak się zachowuje. Każdy z Nas ma takie same emocje. Pamiętajcie, że każdy z Nas chodzi po takich samych ścieżkach i nie chodzi mi tu tylko o znaczenie fizyczne ale przedewszystkim duchowe.





3 komentarze:

  1. Czesto myslalam o Tobie i bylam daleka od wyobrazenia,ze tak Ci sie spieprzylo :/
    w tej chwili brakuje mi slow,nie wiem co powiedziec... jest mi naprawde przykro.Jutro poukladam mysli i wpadne tu raz jeszcze... postaram sie napisac cos bardziej madrzejszego ;*
    PS. te muzyczne talenty,to prawdziwe asy !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslalam i ...
    nie mozesz tak siedziec sama,musisz wyjsc do ludzi,zadzwonic do przyjaciolki,spotkac sie z chlopakiem...wyzalic sie,wyrzucic to wszystko z siebie,poplakac sie przy bliskiej osobie a potem idzcie razem do kina,na lody,na piwo ^^
    a moze sprobowalabys swoich sil na studiach za granica ? podobno w Szkocji i Danii studia sa darmowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy miewa gorsze chwile, ja sobie wtedy mówię : przeczekaj, nie panikuj, jutro powinno być lepiej :)
    a na pewno będzie dużo słońca a to już coś :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for every comments.