2012/05/10

NIGHT SCREAMING HOG

Byłam razem z chłopakiem na wystawie Grzegorza Steca w Pałacu Sztuki i niesamowicie mnie jego obrazy i twórczość wciągnęły. Gorąco polecam sympatykom malarstwa (zbliżonego) do Z. Beksińskiego.
Ten jest moim ulubionym. Jeżeli mnie pamięć nie myli to blisko mu do grafiki A. Hoffmana.
Więcej informacji:
http://palac-sztuki.krakow.pl/grzegorz-stec-malarstwo-ciemne-epifanie/

Co do moich testów. Jestem zadowolona, teraz tylko poczekac do konca czerwca na oficjalne wyniki i można już spokojnie zabierać się za szukanie odpowiedniej uczelni. Prawde mówiąc stoje pod wielkim znakiem zapytana, czy iść gdzie naprawdę mnie ciągnie, czy tam gdzie powinnam, i co jest bardzo przyszłościowe? Troszkę mnie to zasmuca.

Co u mnie?
Zaliczyłam ognisko, spotkanie z przyjaciółmi, parę niezłych filmów i zakupiłam wreszcie świetną koszulkę GNR. Teraz martwi mnie tylko jedno, ten okropny remont. Kiedy wychylam głowę zza zasłony naprzeciwko mnie po drugiej stronie stoi facet. Tak, w oknie. Niestety jest to bardzo niezręczne.

Już niedługo morze. Czekam z niecierpliwieniem.



I coś, w czym od dłuższego jestem zakochana:

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz slysze o malarstwie G.S.-zaraz tam zerkne :)
    No widzisz,a tak sie martwilas ... a co z egzaminami ustnymi ?
    Zdradz prosze,rabek tajemnicy - gdzie Cie ciagnie,a gdzie powinnas isc ? -mowa o uczelniach^^
    Ja juz chyba wiem jak ludzie funkcjonuja tu,na blogerze.Trzeba najpierw odwiedzic co najmniej 20 innych blogow,zeby pozniej 3-4 osoby
    zajrzaly w zamian.Na zasadzie :"ty mnie-ja tobie" czyli nic bezinteresownie :/
    PS. ja nie mieszkam we Francji tylko w Belgii.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for every comments.