2012/05/05

NIGHT SHINING OF CRYSTALS

Saturday! I adore saturday! I opened my eyes about 8 am. and heard a beautiful song of births. I had a lot of strange dreams about my school-friends. It was realistic! I feel and smelt everything, emotions and every pain. Unfortunately I can't take a nap today, I've a lot of study becouse on Tuesday is my test of maths. In addition about 6 pm. comes my chemistry teacher.
Wish me luck !
*
Sobota, kocham sobote. Obudziłam sie o 8 rano i usłyszałam niesamowity śpiew ptaków. Miałam dzisiaj dziwne sny, śnili mi się znajomi ze szkoły, to było tak realistyczne. Niestety, dzisiaj nie mogę odpoczywać, muszę się dużo uczyć, ponieważ we wtorek mam kolejną maturę tym razem z matematyki. W dodatku około 18 przyjeżdża moja nauczycielka od chemii.
Życzcie mi powodzenia!

I must tell you about an important evens. My aunt getting married and I'll be bridesmaid.This will be a first wedding where I'll cry. Seriously
*
Muszę opowiedzieć wam o ważnym wydarzeniu. Moja ciocia wychodzi za mąż, a ja będę druhną jedną z czterech. Jestem pewna, że to będzie pierwszy ślub na którym będę płakać.
Of course, something for relax

5 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i zycze POWODZENIA !! :)

    ... ale u mnie na panelu po lewej str. nie ma takiego czegos jak 'obserwuj blog' tylko jest - udostepnij na Twitter,Facebook - zglos naduzycie i nastepny blog . Do tej pory obserwowalam inne blogi przez 'witryne' ale u Ciebie nie widze tej witryny :/ czy ze mnie jakis tuman,ze nic nie widze i nic nie rozumiem ? czy cos w moich opcjach jest poprzestawiane inaczej ?

    PS. sliczna rosyjska piosenka,pierwszy raz slysze *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Udalo sie ! juz siedze w Twojej witrynie :)
    ale u mnie i tak z tymi opcjami cos nie tak ... niby to wszystko latwe,a nie potrafie ustawic jak bym chciala :/
    Taka starozytna szminke ,mozna dostac gratis w marokanskich sklepach,z tym,ze kupujesz wieksza ilosc produktow spozywczych czy jakis innych.Mozna tez kupic na rynku za 1euro,albo przez internet.Ja czesto widywalam takie szminki na rynku,ale nie wiedzialam co to jest-zawsze myslalam,ze to jakis stozek do mieszania ziol :)
    PS. Koniecznie daj znac,jak poszly egzaminy !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko spokojnie ! Wdech-wydech i muzyka relaksujaca! Nie taki diabel straszny jak go maluja,mowa o matematyce ;) zdasz na pewno tylko najgorszy ten stres ,ktory przyslania myslenie,dlatego musisz byc ZEN ^^

    PS.Nie,to nie fascynacja Francja,to moje codzienne zycie :)zerknij na swoje statystki odwiedzin bloga i zobaczysz jaki kraj do Ciebie czesto zaglada ;)Na blogu nie wspominam o tym,gdzie mieszkam,gdzie sie ucze etc...w ogole malo informacji prywatnych daje bo cenie sobie prywatnosc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To samo moge powiedziec,ze Ci zazdroszcze ... czesto marze o tym by zamieszkac w Polsce.A z drugiej strony boje sie bo wydaje mi sie,ze ludzie z moich stron sa bardziej spontaniczni,weseli,bardziej otwarci ,choc nie przecze,ze w Polsce takich nie ma,ale roznice i tak sa.
    I nie wiem czy bym potrafila sie w Pl zadomowic.
    Nie boisz sie jechac tak daleko,do pracy ? Bedziesz miala obok siebie kogos zaufanego ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz,co ? wydaje mi sie,ze na tym blogerze jest strasznie dretwo. Malo kto sie odzywa i ludziska sa nie zbyt przyjazni. Czy tylko u mnie,tak beznadziejnie tu nudno ?^^

    OdpowiedzUsuń

Thanks for every comments.